Suport Tehnic clienti, Digi Mobil RCS&RDS

telefonie rcs rds digi mobil Suport Tehnic clienti, Digi Mobil RCS&RDS

Suport Tehnic clienti, Digi Mobil RCS&RDS

Recent mi-am făcut abonament la Digi Mobil (RDS), cititorii care intră frecvent pe acest blog bănuiesc că ştiu deja asta… Dacă până acum am fost încântat de oferta celor de la RDS, am să încep să scriu şi despre “ce nu-mi place” sau ce mă deranjează mai mult la serviciile oferite de către Digi Mobil.
Şi vă invit şi pe voi să o faceţi …

Am trecut peste faza cu aşa numita “linie dublă”, respectiv atunci când sunt deja într-o convorbire şi mă mai sună cineva, eu nu sunt notificat – deci, nu ştiu că mă mai sună cineva – iar cel care mă sună primeşte automat ton de “ocupat”.
Am trecut şi peste faza cu contorizarea traficului de internet… Mai exact (pentru cei care nu ştiu), când trimit SMS la 700 pentru a afla costul lunar, minutele vorbite sunt contorizate corect, adică se resetează contorul în fiecare lună, pe când traficul de date (internet 3G) nu se resetează. Nici o problemă, am trecut şi peste asta, sper că este doar o eroare de afişare şi că în timp se va rezolva … sper!

Însă când sun la “Suport clienţi” şi stau 20 de minute să mă preia cineva … încep să devin nervos! Iar când nici măcar nu sunt pus într-o coadă de aşteptare ci pur şi simplu aud un mesaj care spune că “lini apelată este momentan ocupată” şi pur şi simplu mi se închide telefonul în nas, atunci devin de-a dreptul nervos!

Azi am încercat de nenumărate ori să sun la serviciul clienţi Digi Mobil RDS, la numărul scurt *777. La primele vreo 20 încercări, am primit acest mesaj:

După vreo 10 minute de nervi, încep să primesc următorul mesaj:

Şi uite-aşa, mi-am pierdut vreo 30 de minute din viaţă, fix degeaba, enervându-mă, încercând să intru în legătură cu un operator Digi Mobil.

Categorie articol [ Abonamente si servicii ]
Tagged with: [ , , , , , , , ]
Ţi-a plăcut acest articol ? Atunci votează-l, aici:
   

23 comentarii la “Suport Tehnic clienti, Digi Mobil RCS&RDS”

  • ... a scris la 5 iunie 2014, 19:46   [#1]

    Off: Din pacate cei din call-center-ele Rds nu sunt platiti suficient pentru ceea ce fac.Am fost intr-un astfel de centru si am ramas socat de rabdarea cu care trebuie sa fie dotati operatorii.
    On:Rds duce lipsa de operatori fiindca mai mereu se fac angajari.

  • Severus
    ... a scris la 5 iunie 2014, 20:29   [#2]

    Oare nici pe antena Vodafone nu este linie dubla?

    Faza cu asteptatul la telefon e clasica… prea multi clienti care suna pentru toate prostiile, si prea putini operatori.
    Nu stiu daca suportul tehnic pt. Digi Mobil este separat de restul serviciilor.

  • ... a scris la 5 iunie 2014, 21:31   [#3]

    Suportul pentru Digi Mobil este separat de celelalte servicii (TV, Internet). Numărul scurt *777 este numai pentru Digi Mobil.

  • Marius
    ... a scris la 6 iunie 2014, 7:49   [#4]

    Salutare!
    Dan, asa cum ti-am mai spus pe clape, daca ei nu-si dau interesul sa vanda, ca sa isi mareasca market share-ul si vanzatorii sa incaseze comisioane, ce asteptari poti avea la servicii post-vanzare?
    Stii cati angajati au? Aproape 9.000! Prin comparatie Orange si Vodafone au sub 3.000, din care peste 1.000 in Call Centere non-stop. Ce or face cei 9.000 de angajati ai RCS&RDS? In Bucuresti daca vrei sa mergi la o caserie a lor, trebuie sa alergi ceva pana gasesti una, pentru ca sunt cateva. Ceilati operatori au peste 50 de POP-uri.
    Sunt tare curios ce fel vor evolua lucrurile dupa ce ii cumpara Vodafone… Probabil vom vedea un nou business romanesc cumparat de straini, disponibilizat 70% din personal (daca nu 100% la cat de incompetenti si dezinteresati sunt) si facut sa mearga cu adevarat in profit, nu cu “chilotii in vine” asa cum sunt noile abonamente Digi Mobil… :)

  • ... a scris la 6 iunie 2014, 8:30   [#5]

    @Marius: RDS cred că nu va fi cumpărat niciodată de către cei de la Vodafone …
    Legat de numărul mare de angajaţi la RDS: doar o mică parte dintre ei sunt în departamentul de telefonie mobilă, ceilalţi sunt la TV, internet, infrastructura, etc …

  • Marius
    ... a scris la 6 iunie 2014, 9:46   [#6]

    @Dan, chiar daca -din pacate- ma incerca un sentiment nepotrivit, distructiv, de dezinteres fata de tara si tot ce se intampla in ea totusi gandesc ca ar fi bine ca bunsiness-urile pur romanesti sa reuseasca si sa se mentina pe piata. Ceea ce vad in piata imi ridica mari semne de intrebare referitor la capacitatea managerilor din companiile romanesti de a reusi sa mentina pe linia de plutire propriile companii atunci cand sunt in competitie cu multinationale. Nu invata mai nimic din experienta celor mai mari, mai mult se lanseaza in niste competitii cu morile de vant in loc sa isi joace inteligent cartea pe zona pe care o stapanesc si sa-si mentina pozitia de leader acolo unde o au, nu sa viseze. Sunt leaderi pe TV si ei se arunca cu preturi de dumping in telefonie mobila in conditiile in care nu sunt in stare sa acopere cererile de clienti noi in zona in care sunt leaderi?!
    RCS&RDS si-a dublat numarul de angajati de la inceperea “crizei” pana astazi, fara nicio realizare vizibila in zona de Customer Care (adica ceva practic pentru clienti), in timp ce celalate companii si-au scazut numarul de angajati sau au ramas pe aceeasi linie punand accent si investind in programe de Customer Experience, Satisfaction, etc.

    PS: stiu sigur ca exista negocieri intre Vodafone si RCS&RDS, negocieri pornite din eroarea Vodafone de a nu elibera frecvente si care i-a dus in situatia de a le oferi obligatoriu roaming national…

  • ... a scris la 6 iunie 2014, 10:12   [#7]

    Dacă RDS şi-ar îmbunătăţi câteva chestii (suport tehnic prompt, acoperire pe telefonia mobilă, etc), ar fi greu sau chiar imposibil de “bătut”.

  • ... a scris la 6 iunie 2014, 13:46   [#8]

    de ce suni la 777?
    031 400 4600

    astepti maxim 5 minute

  • ... a scris la 6 iunie 2014, 20:17   [#9]

    Vezi ca datele mobile se reseteaza pe 10 ale lunii. Cel putin asa este la mine.
    Dar eu deja nu mai tin cont de asta pentru ca nu am cum sa depasesc nelimitatul.

  • BUDUREAN FLORIN
    ... a scris la 7 ianuarie 2015, 12:24   [#11]

    Nu va abonati la Digi, n-au calitate si nici semnal, sant tepari … si nici serviciu clienti n-au! Fugiti de ei!

  • Murărița
    ... a scris la 21 septembrie 2015, 23:11   [#12]

    Dar ca au preturi pentru toate buzunarele,asta de ce n-o spuneti?

  • dragus alexandru
    ... a scris la 30 ianuarie 2016, 21:15   [#13]

    buna seara ….acum am ajuns din italia si vad ca nu mai gaseste niciun fel de retea tel meu si trebuie sa sun urgent
    va rog frumos ajutatima cu un sfat deoarece am neaparat nevoie de tel

  • Geo
    ... a scris la 24 februarie 2016, 14:14   [#14]

    Am portat numarul meu de la Telekom la Digi :-w , dar de cateva zile telefonul imi arata mereu cartela de digi in Roaming :( iar internetul nu mai merge :(( . Am incercat si pe alt telefon si tot la fel. Iar serviciul ptr suport tehnic nici macar nu are optiunea ptr a contacta un agent… Incepe sa imi para rau ca am mutat nr aici :-? :(( Si asta zice ca adresa mea de e-mail e interzisa…..:( :(( :-? :-"

  • ... a scris la 24 februarie 2016, 15:31   [#15]

    Mergi cu telefonul la un punct de lucru RDS și se rezolvă …

  • Geo
    ... a scris la 26 februarie 2016, 13:58   [#16]

    Am fost la ei si nu a stiut sa rezolve, a zis sa sun la *777. Am sunat am vorbit cu o doamna care mi-a spus ca trebuie sa modific APN-ul si acolo sa scriu -- prepaid -- Am facut asta si acum netul merge si a zis ca nu o sa ma intre in roaming :dancing: Asa ca s-a rezolvat. Dar am vazut ca in Kaufland nu am semnal deloc pe digi…

  • gheorghita
    ... a scris la 10 martie 2016, 3:00   [#17]

    Azi mi-am cumparat si eu o cartela prepaid pe la ora 15:20, de 2 euro… Ajung acasa, bag cartela in telefon, citesc manualul de la cartela de la A la Z, imi activez optiunea DIVA 2e primesc mesajul de confirmare(optiune este activata), totul bine pana la primul apel, vorbesc undeva la 2 minute si dau sa sun la credit sa vad minutele nationale ca na… am sunat pe Orange, eee ce sa vezi aveam credit 1,87e din aia 2, cum e posibil ca doar eu am primit mesaj de confirmare la optiune, sun la Digi relatii cu clienti si :-w si astept 2 minute 5-10 si sa facut 15 minute si toti operatori sunt ocupati, renunt si merg la RDS centru si ii povestesc faza, acolo o doamna scarboasa si satula de viata asta :d imi zice sa sun la relatii cu clienti ca ea nu ma poate ajuta. Eu ii explic ca nu are rost sa sun ca nu raspunde nimeni doar un robot care tot repeta, cumpar o alta cartela Digi 2e plec acasa si reusesc sa imi activez minute nelimitate in retea, 200 nationale si 2gb net, dau sa vad cum merge internetul si imi da cu eroare…
    Dupa 1 ora butonat setari telefon nu reusesc, si am sunat la relatii din nou si de data asta imi raspunde tot dupa 15 min o doamna Daniela x, se prezinta, ma prezint si intre timp dupa 30 de secunde de explicat ca nu imi merge internetul si ce sa fac, ma suna un amic tot pe numarul asta nou, si ii spun doamnei daca se poate sa ma scuze doua secunde ca trebe sa raspund neaparat la apelul care era in asteptare, doamna imi raspunde ca bine, raspund la telefon si zic doar atat amicului meu “te sun imediat ca vorbesc cu cei de la Digi” intre timp cat am vb cu amicu doamna de la Digi a inchis convorbirea :(( Ce lume, ce oameni :((
    Si uite asa cu ajutorul tau Dan, am reusit sa imi fac configuratia la internet :peace:

  • gheorghita
    ... a scris la 15 martie 2016, 15:33   [#18]

    Revin:d ,din data de 10 pana azi 15 martie mi-am terminat minutele Nelimitate pe digi :)) ))))))Credit insuficient pentru a efectua acest apel,iti reamintim ca poti reincarca in punctele noastre digi.Apropo de internetul de la digi ”merge mai prost decat ce-l de la portocala’’si am observat ca pe digi sa descarcat mai repede bateria in telefon,Raman tot in reteaua portocala momentan:peace:

  • Severus
    ... a scris la 16 martie 2016, 13:40   [#19]

    Minutele nelimitate pe Digi pe o perioada de timp, exemplu daca ai activat cu 2 euro/luna nu ai cum sa le termini.

    In legatura cu activarea optiunilor pe prepay, trebuie sa aveti grija mare la orice operator. Orange tot timpul are tendinta de a fenta, si in fiecare luna ma tine vreo 15 minute o reactivare a ofertei de minute , fara ca sa risc consumarea creditului inainte de activarea optiunii. Daca stai dupa Orange sa iti reactiveze optiunea automat, adio credit, dai un telefon si din 5 euro de exemplu, se fac 4, direct iei tzeapa, trebuie sa reincarci pentru a activa optiunea de 5 euro.

    Eu daca as avea bani de aruncat, as folosi o cartela prepay de la Orange, si un abonament cu 4-5 euro optim nelimitat de la DIGI, deci maxim 10 euro total. Eventual si un telefon dual sim.

  • Alex
    ... a scris la 19 august 2016, 19:57   [#20]

    Nu gasesc garanția telefonului si trebuie trimis la service.Ce fac?

  • Cristian
    ... a scris la 29 ianuarie 2017, 17:42   [#21]

    Da cam asa este eu am sunat intruna si imi raspunde 1 robot cu intrebari daca vreau sa aflu ce abonament am si daca vreau sa mai fac abonament dar obtiunea ca sa conntactez un operator nu exista doar astea 2 cred ca este de tot cacatu digi cu totul cum e cine face contract cu ei ori e prost ori nu stie in ce se baga

  • Orbu'
    ... a scris la 19 iunie 2017, 18:46   [#22]

    Serviciul clienti rcs-rds nu exista in Romania decat pe hartie. N-au nici operatori iar la mailuri nu raspunde nimeni.

  • Pirlea Adrian
    ... a scris la 14 iulie 2017, 21:53   [#23]

    Buna ziua. Pe data de 10 iulie 2017 am fost conectat la serviciile de televiziune si internet ale RCS-RDS! Am fscut contract cu o oferta de 28 lei (internet+televiziune)! Am avut o restanta, am achitat, m-au conectat, iar la un telefon dat la servicii client, am intrebat ce valoare o sa aiba factura ce v-a veni… Mi s-a spus ca 58 lei, normal ca nu mi-a convenit, eu am facut contract cu 28 lei iar ei imi spun ca am 58, de fapt!

    M-am dus la oficiul RCS-RDS din Curtea de Arges si domnisoara de acolo mi-a zia ca ea nu stie nimic, ca sa il gasesc pe cel care a facut contractul, ea nu are nici o legatura! Bineanteles, mi-a vorbit pe un ton care arata ca nu o intereseaza problema mea!

    Am sunat la relatii clienti si cei de acolo au zis ca nu este nici o problema, am un voucher de 500 lei si de fapt acela acopera o parte din valoarea abonamentului! Cel care a facut contractul nu il cunosc, a venit la usa mea si nu mi-a spus nimic de voucher, a spus ca este ofeta 28 lei: internet+televiziune!

    As dori sa fiu contactat la nr.0767-491.589 pt eventuale intrebari sau confirmari! Nu am fost multumit de felul cum am fost ascultat si cum mi s-a vorbit! O echipa de profesionistii, nu se comporta asa cu un client! Nu este normal!

Trackbacks

  1. Digi-Mobil RCS&RDS – Serviciul pentru suport tehnic clienţi, este de toată jena !

Adaugă un comentariu

:) :( :d :"> :(( :dancing: :x 8-| /:) :o :-? :-" :-w ;) [-( :peace: arata toate iconitele »