Qingkongyu Car Air Freshener – sau cum să păcălești clienții să-ți cumpere produsele!

Qingkongyu Car Air Freshner Qingkongyu Car Air Freshener   sau cum să păcălești clienții să ți cumpere produsele!

Qingkongyu Car Air Freshener

Qingkongyu Car Air Freshener este un odorizant pentru mașină, sub formă de gel, care a intrat și pe piața din România. Este o chinezărie de produs în cel mai adevărat sens al cuvântului.
Este, dacă vreți, definiția chinezăriei!
Și mă întreb dacă genul acesta de produse pot fi comercializate, legal, în România? Produsele acestea sunt verificate de către cineva? Permite legislația românească, oare, ca genul acesta de produse să poată fi comercializate în România? Pentru că, ele se vând. În magazine. Le găsești pe raft.

Din postura de client, când dai cu ochii de produs, vezi că e un odorizant pentru mașină, vezi mărimea ambalajului, vezi prețul … e bun, pune-l în coș. Când ajungi acasă și desfaci cutia …??? Surpriză!!! Conținutul ambalajului, respectiv produsul, reprezintă undeva la vreo 10%~20% din volumul cutiei!!! Dacă dai jos capacul din spate, constați cu stupoare că, mai bine de jumătate din cutie, e AER! Iar ăsta e doar spatele cutiei! Mai mult decât atât, partea în care este gelul, are o anumită formă (sferică) astfel încât spațiul destinat depozitarii gelului să fie cât mai mic!
Priviți, acesta este “spatele” surpriză:

Buuun. Acum, haideți să desfacem și partea de sus, să vedem ce găsim în cutie …

Surpriză!!! Pe lângă faptul că producătorul te fură “pe la spate”, te mai fură și “pe față”:

Deci, în cutie găsești de fapt o … peliculă de gel. Gel odorizant, cică. Cu nasul băgat, la propriu, în cutia cu gel, încerc să-mi dau seama dacă deslușesc vreun miros …

Serios, cum ajung produsele acestea pe rafturile din Europa? Că, din ultimele mele informații, România parcă făcea parte din Uniunea Europeană … Cel puțin, eu așa știam … corectați-mă dacă greșesc.

Ţi-a plăcut acest articol ? Atunci votează-l, aici:
   
Comentează acest subiect
Acest articol a fost publicat de , vineri, 31 martie 2017 in categoria Comert. Poti sa urmaresti raspunsurile catre acest articol prin RSS 2.0 feed. Poti sa adaugi un comentariu, sau poti sa pui un trackback (link) de pe propriul tau site:

Ctrl + C pentru a copia linkul

Un comentariu la subiectul “Qingkongyu Car Air Freshener – sau cum să păcălești clienții să-ți cumpere produsele!”

  1. Francisc

    Cum, cum ajung, boss?
    Pai cum plm sa nu existe?
    10 “prosti” se gasesc sa cumpete aia cu 6,99 lei. 70j de lei dintr-un foc. Dupa 3 zile apare alt sortiment.
    si daca e sa faci scandal auzi:
    - da, tocmai d-aia n-am mai adus, ca erau niste cacaturi. uite aici, ceva mult mai bun. costa numa 10,99 lei. si tine 3 saptamani.
    a, nu aveti voie sa rupeti sigiliul, ca va trebui sa-l cumparati…

RSS

Adaugă un comentariu

Autentifică-te pe site și nu va mai trebui să completezi căsuțele de mai sus.

:) :( :d :"> :(( :dancing: :x 8-| /:) :o :-? :-" :-w ;) [-( :peace: arata toate iconitele »

 

Acum poți adăuga pe site, propriile tale articole. Click aici !



www.suplimente-culturism.ro