Digi-Mobil RCS&RDS – Serviciul pentru suport tehnic clienţi, este de toată jena !

RCS RDS Digi Mobil Digi Mobil RCS&RDS   Serviciul pentru suport tehnic clienţi, este de toată jena !

RCS & RDS, departamentul de telefonie mobilă (Digi Mobil) are un serviciu pentru suport tehnic, de toată jena! Este inadmisibil ca în anul 2014, să nu poţi intra în legătură cu ei timp de aproape o lună de zile !!!

Dacă în urmă cu puţină vreme mă bucuram extrem de mult pentru faptul că RDS a venit cu “oferta minune”, respectiv acel abonament de telefonie numit “Digi Mobil Optim Nelimitat“, ei bine … iată că încet, încet, ies la iveală şi “neajunsurile” (asta ca să mă exprim elegant). Timp de aproape o lună de zile am încercat sistematic să-i contactez pe cei de la serviciul pentru suport tehnic de la Digi Mobil, fără nici o şansă de reuşită !!!

Începând cu data de 05 iunie 2014, am încercat să intru în legătură cu un operator de la serviciul de Suport Tehnic de la Digi Mobil. După câteva ore de stres, nervi, timp în care ascultam melodiile robotului telefonic (pe care deja le ştiu pe de rost), am scris un articol pe blog despre acest experiment extrem de neplăcut cu cei de la Digi Mobil. Articolul respectiv puteţi să-l citiţi aici:
http://dan-blog.ro/suport-tehnic-clienti-digi-mobil-rcsrds.html

După câteva zile, am renunţat … În următoarele câteva zile, nişte prieteni au avut ceva probleme cu “telefonia minune” … I-am îndemnat să sune la serviciul pentru Suport Tehnic de la RDS. Bineînţeles că, nici o şansă …
După alte câteva zile, o nouă problemă cu Digi Mobil: cineva din familie, trimite de pe telefonul cu abonament Digi Mobil, un SMS pentru parcare (plata parcării prin SMS). Telefonul returnează un mesaj care spune că “Mesajul a fost trimis“. După 15 minute … poc, amendă pe parbriz.
Mâna pe telefon şi încercam să sunăm la serviciul clienţi … Nimic, primim acelaşi mesaj cu “Toţi operatorii noştrii sunt ocupaţi pentru moment, vă rugăm reveniţi mai târziu…“, şi, poc, ni se închide telefonul în nas. Mai încercăm de vreo 4 sau 5 ori, acelaşi mesaj idiot …

Scot telefonul meu şi sun. Acelaşi mesaj idiot cu “Toţi operatorii noştrii sunt ocupaţi pentru moment, vă rugăm reveniţi mai târziu…“, mereu, mereu, mereu, ori de câte ori sun. Până la urmă, caut un număr de telefon de la serviciul de Suport Tehnic Internet RDS şi sun. În sfârşit răspunde cineva, de la “departamentul” care probabil se ocupă de serviciile de date (internet) de la RDS.

Restul poveştii, puteţi să-l ascultaţi mai jos – cum menţiunea că melodiile deja “celebre” au fost extrem de lungi, însă am “tăiat” din ele pentru a nu vă plictisi …

Mdaaa, deci … într-un final, prin amabilitatea operatorului de la Serviciul Clienţi Date-Internet RDS, am fost transferat … către acelaşi robot. Bravo RDS, bravo Digi-Mobil !

Ţi-a plăcut acest articol ? Atunci votează-l, aici:
   
Comentează acest subiect
Acest articol a fost publicat de , marți, 1 iulie 2014 in categoria Diverse. Poti sa urmaresti raspunsurile catre acest articol prin RSS 2.0 feed. Poti sa adaugi un comentariu, sau poti sa pui un trackback (link) de pe propriul tau site:

Ctrl + C pentru a copia linkul

7 comentarii la subiectul “Digi-Mobil RCS&RDS – Serviciul pentru suport tehnic clienţi, este de toată jena !”

  1. Severus

    Adevarat, serviciul clienti e plin de bile negre. Trebuie rezolvata aceasta problema din partea RDS!

  2. Yamasha

    Eu am prins prin februarie un “operator”. De atunci am mai avut nevoie o singura data, dar am folosit contul digicare… si am fost sunat dupa aceea…

  3. Marius

    Din pacate te-am avertizat cu privire la acest aspect, dar mi-ai spus ca la 5 euro sunt cei mai “buni” si ca-ti asumi eventualele neajunsuri (sau asta am inteles eu). Realitatea (inca) este ca tot ce-i bun costa! Si ti-am explicat atunci de ce nu are logica comerciala si financiara un abonament atat de ieftin. Uite ca acum se vede de unde au taiat costurile si mi-e greu sa cred ca vor investi in retea in astfel de conditii…

  4. Dan

    Păi, … telefonia “la modul simplu” funcţionează. Suportul însă este catastrofal, mai precis este inexistent (pentru Digi Mobil).
    Pe partea de suport tehnic la serviciile de date (internet) sunt ok.

  5. Cosmin

    Stiam de aceasta problema cu mult inainte sa-mi fac abonament la ei. Problema si mai mare e ca pentru telefonia mobila sunt foarte putini operatori iar clientii sunt in continua crestere. Chiar si asa, nu exista niciun gand pentru suplinirea operatorilor in departamentul de telefonie mobila. Dezamagitor!

  6. elvzzro

    Mi se pare mie sau tanti aia spune foarte senina la inceputul conversatiei ‘Cu ce va putem accepta’?

  7. alez

    asa meritati in pula mea de fraieri daca va lacomiti la 8 lei.. luati va abonamente la digi cu 5 euro in loc sa v bagati frumos o optiune la orange cu 7 euro.. asa va trebuie.. semnal pula.. internet vai de mama lui. hahaah

RSS

Adaugă un comentariu

Autentifică-te pe site și nu va mai trebui să completezi căsuțele de mai sus.

:) :( :d :"> :(( :dancing: :x 8-| /:) :o :-? :-" :-w ;) [-( :peace: arata toate iconitele »

 

Acum poți adăuga pe site, propriile tale articole. Click aici !



Anunturi Gratuite