CPanel – Emailurile trimise ajung in SPAM, BULK, JUNK
CPanel – Emailurile trimise ajung in SPAM, BULK, JUNK
O problemă des întâlnită de către proprietarii de site-uri web găzduite pe un cont de găzduire web gestionat de CPanel, este aceea că multe dintre emailurile trimise de pe domeniul găzduit pe un server cu CPanel, ajung în folderul “Spam“, “Bulk” sau “Junk” al conturilor de email Yahoo Mail, Gmail, Hotmail, etc…
Există câteva setări care trebuiesc făcute în contul vostru de găzduire web, care ar trebui să elimite această problemă, respectiv trimiterea emailurilor în folderele “Spam”, “Bulk” sau “Junk”.
Odată efectuate setările prezentate mai jos în acest articol, emailurile trimise de pe contul vostru de email către o adresă de email Yahoo, Gmail, Hotmail sau alte servicii publice de email, mesajele ar trebui să ajungă în folderul “Inbox” al destinatarilor.
Metoda prezentată mai jos este valabilă pentru conturile de hosting care utilizează CPanel.
Intrați în contul vostru de hosting și mergeți la:
Mail >> Email Authentication >> DKIM
… și activați opțiunea (dați “Enable“);
După activare, trebuie să afișeze:
Status: Enabled and Active (DNS Check Passed)
Mail >> Email Authentication >> SPF
… și activați opțiunea (dați “Enable“);
După activare, trebuie să afișeze:
Status: Enabled and Active (DNS Check Passed)