Compania SONY are pierderi uriașe
Compania SONY are pierderi uriașe
Criza se pare că are și părțile ei bune pentru noi, consumatorii … Dacă înainte de criza economică, multe companii de renume profitau din plin de pe urma publicității excesive, vânzându-și produsele la prețuri mult mai mari decât ar fi meritat, criza ecomonica face oarecum “ordine” pe piață …
Una dintre companiile de renume mondial care a fost “adusă cu picioarele pe pământ”, este compania SONY. Pe trimestrul doi al anului 2011, Sony a avut pierderi de aproximativ 350 milioane de dolari iar pierderea anuală este estimată la 1.1 miliarde de dolari! Oficialii de la Sony, au pus pierderile companiei pe seama inundațiilor din Thailanda, unde cei de la Sony au o fabrică de camere foto. Realitatea însă este cu totul alta …
Pierderile companiei Sony sunt bineînțeles cauzate de prețul foarte ridicat al produselor Sony, o bună parte din prețul unui produs Sony fiind brandul în sine, produsele Sony neavând ceva semnificativ în plus față de produsele similare ale altor companii.
La capitolul “Televizoare”, Sony a pierdut bătălia cu Samsung și LG, companii care și-au regândit oarecum strategia de piață, oferind și produse accesibile la preț. Cei de la Sony, au pierdut bătălia și pe piața notebook-urilor, unde prețul laptopurilor Sony era exagerat de mare comparativ cu prețul altor branduri de laptopuri … Despre laptopuri am mai scris și aici: http://dan-blog.ro/cele-mai-bune-laptopuri.html
Se pare că cei de la Sony vor fi nevoiți să revină cu picioarele pe pământ și să-și ragandeasca strategia de piață. Vremea “fițelor” a cam apus …