BMW M5 – Lumma M5 CLR 730 RS
Tunerul german Lumma Design nu este la prima operaţie de modificare a lui BMW M5 – CLR 500 R a fost un experiment reuşit, care se lăuda cu 560 CP şi “doar” 327 km/h. Însă lumea evoluează, la fel şi recordurile de viteză. Iar G-Power a dat lumii cel mai rapid sedan: BMW M5 Hurricane RS, care a atins 367,4 km/h şi prezenta la raport 750 CP.
Acum, Lumma Design are prilejul să îşi iar revanşa, graţie unui colecţionar excentric de maşini sport, bineînţeles, arab: Saad is Abdullah is Abdulaziz Al Saud. Acesta va beneficia de primul exemplar Lumma M5 CLR 730 RS, care este, de fapt, rezultatul cooperării între Lumma şi G-Power: primul tuner s-a ocupat de partea aerodinamică, iar cel de-al doilea a pus la dispoziţie motorul, un V10 dotat cu un dublu compresor.
Rezultatul? Un BMW M5 cu adevărat exclusivist şi extravagant. La nivel exterior, kitul Lumma are doar componente din fibră de carbon: capotele motorului şi portbagajului, bosajele roţilor şi pragurile, extensiile spoilerelor şi oglinzile retrovizoare. Combinaţia de alb şi negru a exteriorului este pur şi simplu seducătoare pentru amatorii de putere şi viteză, nu-i aşa?
Suspensia reglabilă coboară garda la sol cu 45 mm, iar jantele de 21″ au fost special concepute pentru acest model, fiind din trei bucăţi şi vopsite negru-mat. Pneurile sunt foarte late: 255/30 R 21 în faţă, respectiv 295/25 R 21 în spate, ascunzând discuri de frână uriaşe: 405 mm în faţă, respectiv 380 mm în spate. Priveliştea din spate nu este pentru iubitorii maşinilor electrice: Lumma M5 CLR 730 RS are două evacuări cu diametrul de 105 mm.Interiorul a fost pregătit special pentru alteţa sa, fiind garnisit cu fibră de carbon pe bord, consolă şi volan, în timp ce restul habitaclului este îmbrăcat în tapiţerie din piele, în două culori: alb şi roşu. Cât a costat totul, nu ştim.
2 comentarii la “BMW M5 – Lumma M5 CLR 730 RS”
Super tare masina
Frumoasa, imi place.