Robert Turcescu blog

Robert Turcescu si-a facut in sfarsit un blog … Multi internauti asteptau un blog al lui Robert Turcescu, si in pofida faptului ca a inceput putin “cu stangul” (cum se spune) in blogging, sper sa-si remedieze problemele tehnice pe care le are momentan cu blogul.
Paginile se incarca foarte greu, comentarii nu se pot posta pe blog deoarece request-urile nu ajung la baza de date (probabil server MySql super aglomerat/solicitat). Blogul deocamdata are … un singur articol, insa sunt convins ca … este doar inceputul.
Probabil si datorita varstei apropiate de a mea (Robert Turcescu fiind nascut in 1975, este cu un an mai mic decat mine) am ajuns sa traim anumite vremuri si sa percem oarecum asemanator realitatea care ne inconjoara, Robert Turcescu este printre putinii jurnalisti din Romania a carui opinie conteaza pentru mine…
Si asta pentru ca, cel putin de cand il urmaresc eu pe diferite posturi TV, a incercat sa-si pastreze echilibrul in opinii, bunul simt si logica, lucruri care nu prea pot fi spuse despre foarte multi jurnalisti din Romania, indiferent daca din presa scrisa, radio sau TV… Ii urez succes in continuare, si mizez in continuare pe impartialitatea de care macar s-a straduit sa dea dovada …
Adresa web a blogului lui Robert Turcescu, este www.turcescu.ro

Si o “mostra” a emisiunii 100% de la Realitatea TV, cu Robert Turcescu:
Comenteaza acest subiect

































Postat in 16 august 2010, la ora 23:24
Asteptam cu interes noutati pe blog
Postat in 17 august 2010, la ora 0:01
foarte buna initiativa cu acest blog.
Postat in 17 august 2010, la ora 2:03
mai are putin de lucrat la blog
Postat in 17 august 2010, la ora 15:46
Felicitati pentru decizia luata. Succes pe mai departe oriunde te vei afla!
Postat in 18 august 2010, la ora 9:07
Este bine ca il avem si in mediul virtual, o sa avem cateva articole bune de citit si chiar de comentat. Am vazut insa ca si-a dat demisia de la Realitatea TV & FM, cel putin asa a scris pe blog.
Postat in 1 noiembrie 2010, la ora 23:02
D-le.Turcescu, va apreciez de cand va stiu, sunteti un bun deontolog in ziaristica, parerea mea ! Cu permisiunea d-vs. va ce o parere ? Eu reprezint un grup de initiativa, in orasul Fetesti, filiala PP. si va pot spune ca merge super bine la inscrieri. Plecand de la aceasta realitate si luand in calcul, ascensiunea in sondaje. D-uvs. ce parere aveti ? va multumesc si va apreciez raspunsul.
Postat in 15 noiembrie 2010, la ora 21:22
Referitor la emisiunea din seara aceasta 15.11.2010, Romanul are o vorba inteleapta: Daca femeia este c…, nu da patul afara din casa.
Postat in 9 ianuarie 2011, la ora 14:20
D-le Turcescu sunt un fan al dvs. am intrat de multe ori in direct cu dvs. la Realitatea si v-am citit ultimul interviu aparut in presa “Daca nu dansezi pe masa nu mai faci audienta” si aveti perfecta dreptate.
Cred ca ar fi momentul sa incercati sa faceti ceva palpabil si prin forza dvs sa ne ajutati sa facem cunoscute problemele romanilor plecati in strainatate si sa incercam sa sa ne unim pentru ca doar daca ai 51% puteti sa va impuneti. In diaspora avem plecati peste 4 milioane si plus familile lor lasate acasa cred ca sunt un bun inceput pentru a construi ceva “fara dansuri pe masa”
Cu stima
Marcel Popescu
Postat in 15 februarie 2011, la ora 21:38
Care este motivul pentru care nu va mai vad facand emisiunea 100% ? Este o lipsa pe care nu stiu cu ce sa o inlocuiesc.
Postat in 16 februarie 2011, la ora 7:15
Si pupincurismul si slugarnicia are o limita! Cam cum crezi ca este vazut in breasla profesionistilor un parvenit slugarnic fara coloana vertebrala?
Turcescu a avut, cat de cat audienta, cat timp a facut emisiunea 100% in mod onest si echidistant. In momentul in care a devenit doar o trompeta dogita a fost marginalizat total.
Tatele de piata, daca au un dor nestapanit de “turcisme”, il pot gasi la 10TV
Postat in 16 aprilie 2011, la ora 10:05
D-le Turcescu,suntem un grup de romanii din diaspora,Grecia care va admira foarte mult.Avem o intrebare sincera la d-uvs,nu ati gasit alt invitat de cit pe cristoiu ??? din cauza lui nu mai putem sa va vedem emisiune,va rugam schimbati acest om nu va avantajeaza ca imagine si ca profesionist,va multumim anticipat Camelia
Postat in 4 mai 2011, la ora 16:09
Intrebarea mea e aceasta: de ce dl Cristoiu se injoseste lucrand cu acest om, infect, rau cu apucaturi de meltean, vorba lui Badea. Sper ca dl.Oancea sa realizeze ca si-a bagat in casa un Iuda al zilelor noastre si sa scape mai repede de el. Pentru cei din Grecia, un mesaj. Veniti, traiti, munciti, platiti taxe in Romania si apoi vorbiti. Oamenii lui Basescu iau si pielea de pe noi. Sper sa o ia si pe a voastra. SA TRAITI BINE!
Postat in 6 iulie 2011, la ora 13:31
Buna !!!
Frate esti meserias, sa ma bata cucu daca stiu de partea cui esti . Asa pupincurist ca tine cred ca nu se va mai naste …poate Pora aia dar ea e femeie , nu se pune . Ciudatule si nemultumitule …mama ce ti-as pune eu niste intrebari si mama ce mi-ar place sa te vad si pe tine luind o decizie …oare cum ai reactiona daca ar trebui sa pari si tu …barbat adevarat????
Postat in 22 iulie 2011, la ora 8:53
ma-ti dezamagit, aveam alta impresie de dumneavoastra, nu stiu de ce nu va legati de indemnizatiile parlamentare care se dau la toti parlamentarii indiferent de venituri, as vrea sa dezbate-ti intr-o emisiune, dar va este frica, va faceti publicitate pe seama revolutionarilor poate vi se ridica reitingul si luati salariu mai mare,mai vindeti cate-o carte, alti invitati na-ti gasit, mi-ar fi rusine sa stau la masa cu andreea pora si grigore cartianu .Da sotul e revolutionar, el a facut revolutie, beneficiaza de indemnizatia minima , are diabet, infart miocardic si alte boli, boli cauzate de la revolutie, nu are spatiu comercial, nu pamant nu medicamene gratuite, o consultatie la medic este min. 80 de lei, nu te angajeaza nimeni bolnav la 50 de ani, va doresc sa aveti aceleasi probleme de sanatate si apoi sa mai judeca-ti, renunta la indemnizatie dar sa renunte toti din guvern, parlament la toate facilitatile pe care le au si le stiti bine, dac-ai criza sa fie pentru toata lumea . Sa va fie rusine
Postat in 5 octombrie 2011, la ora 13:02
buna Imi pare foarte rau ca odata ajuns la b1 ati dat dovada de o isterie a la Vadim. e vorba de emsiunea din 4 octombrie.Paradoxal era vorba de invatamant si explicit si de educatie.Nu stiu daca Marga avea sau nu avea dreptate dar iesirea dvs. denota ca aveti probleme cu cei sapte ani de acasa. E vorba de convorbirea telefonica.Un ziarist trebuie sa respecte si parerile altora chiar daca nu e de acord cu ele.Se
pare ca televiziunea nu creaza vicii ci le scoate la iveala. Pacat ati fost
aprecit de romani din Suedia. Sunteti bun de un PDL ist.A
Postat in 5 octombrie 2011, la ora 18:50
buna seara nu mi m incheiat comentariu pentru ca mi sa parut absurd sa astept aprobarea administratorului.Halal democratie. ati ajuns prea repede la labe. cu stima si sa nu va abateti de la linia propusa. Un nou intelectual de valoare.
Postat in 14 octombrie 2011, la ora 15:19
Incercati un sondaji direct sau prin afise in universitati, cine vrea ditre studenti, sa participe ca si public, la emisiunile care le dezbateti. Nu mai vreau sa vad public cu foamea-n git, dati-le acestor tineri sansa sa-si consolideze cunoasterea teoretica …
Postat in 26 octombrie 2011, la ora 17:18
Buna ziua domnule Turcescu.
Incercand astazi sa deslusesc genealogia familiei regale a Romaniei (foarte stufoasa de altfel) si cautand o lamurire pentru ce este numit Regele Mihai “unchiule” de catre Printul Paul Lambrino, am fost surprins sa aflu ca primul fiu al Regelui Carol al II-lea (din casatoria cu Ioana Lambrino declarata ulterior ilegala de Casa Regala) a fost Carol Mircea de Romania (n. 8.01.1920), tatal Printului Paul Lambrino.
Totodata am aflat si de multitudinea de procese dintre Casa Regala si Printul Paul Lambrino, printre care si procesul prin care a fost recunoscut ca urmas de drept al Regelui Carol al II-lea, de catre justitia din Portugalia si Franta, tatal acestuia, Carol Mircea.
Avand in vedere ca Regele Mihai nu are descendenti de sex masculin (urmasi de drept la tron), intrebarea care se naste firesc, este daca urmasul Printului Paul, nascut de curand (Carol Ferdinand) si botezat de Presedintele Traian Basescu poate fi mostenitorul legitim al tronului.
S-ar explica si aversiunea d-lui Presedinte fata de Regele Mihai.
Cred ca o emisiune pe aceasta tema ar limpezi multe lucruri intresante invaluite in mister pentru majoritatea telespectatorilor.
Cu respect
Sorin Culea
Postat in 22 noiembrie 2011, la ora 14:01
Domnule Turcescu, in functie de posibilitatile de manifestare pe care vi le permite postul B1tv, tinand cont de faptul ca adevarul este o pasare rara si dezinformarea este pe primul plan in media (majoritatea ei), v-as ruga daca se poate sa fiti mai incisiv cu acei politicieni care prin agresivitatea si grobianismul lor incearca sa-si impuna punctele de vedere in detrimentul interlocutorilor al caror bun simt si crestere nu raspund cu aceias moneda, pierzandu-se astfel unele adevaruri pe care publicul trebuie sa le afle.
Concret ma refer la dialogurile din seara zilei de 21 noiembrie, cand Alistar si “marele analist” care sare de la o televiziune la alta “intoxicand” privitorii cu analizele lui tangente cu realitatea, dl.Chiriac, pur si simplu l-au redus la tacere pe dl.Diaconescu, care incerca sa desluseasca niste adevaruri. Modul grobian si agresiv ale acestor “vuvuzele” trebuie sa fie contracarat de prestatia moderatorului, care are caderea de a contracara aceste manifestari si a nu permite ca sa se adevereasca zicala ca “o minciuna repetata de 1000 de ori devine adevar“. Astept dela Dvs. sa fiti acel moderator care sa slujeasca ADEVARUL, prezentandu-ne acest deziderat si care sa contribuie la luminarea oamenilor.
Postat in 30 noiembrie 2011, la ora 8:19
Domnule Turcescu, va multumesc pentru ca faceti parte dintre cei care au dat suport hotaririi Primului Ministru de a oprii plata indemnizatiilor revolutionarilor. Vreau sa mentionez ca am avut la revolutie o mitraliera cu munitie, n-am folosito am predat-o in 25 decembrie, nu am certificat nici indemnizatie, nici nu am crezut vreodata ca merit respect pentru ce am facut atunci. La fel ca si Domnul Caramitru am iesit in strada impotriva unui sistem atroce, pentru egalitatea sanselor si nu pentru privilegii. Respect pentru cei dinainte de 22 Decembrie. Aveam atunci 19 ani si visam frumos, inca visez frumos. Cred inca si acum in normalitate. Va multumesc! Sa aveti o zi buna!
Postat in 30 noiembrie 2011, la ora 12:48
Revin cu un comentariu la emisiunea din 29.11.2011 unde a-ti abordat problema asazisilor revolutionari care beneficiaza de o multime de privilegii fara a merita. Sustin demersul Dvs. in aceasta problema si cred ca ar fi necesar ca acest demers sa fie repetat pana cand cei indrituiti sa se sesizeze si sa ia masurile ce se impun pentru a se lichida risipa ce se face cu acesti “revolutionari”. Am observat ca, in general anchetele jurnalistice care se fac au un efect de “foc de paie” datorita lipsei de tenacitate in abordarea subiectului pana cand se rezolva,sau cel putin se pun in miscare cei indrituiti de a rezolva aceste cauze. Noi inca nu avem cultura de a face promisiuni si a ne tine de ele, asa ca este necesar sa aducem aminte in repetate randuri celor care promit dar uita imediat, provocand dezastrele mai mari sau mai mici la care santem martori. Va multumesc!
Postat in 1 decembrie 2011, la ora 16:47
Dupa ce mult timp a sarutat mana lui Vantu, acum este mare viteaz.
Postat in 20 decembrie 2011, la ora 17:54
Indrăznesc să vă expun o idee care sigur obsedează pe mulți români. Nu înțeleg de ce nu sunt făcute cunoscute numele judecătorilor care dau sentințe “neașteptate” pentru noi, neinițiații, precum și cele ale procurorilor ale căror probe sunt incomplete,neconcludente,nefondate,irelevante,atacabile în instanță,ș.a.m.d.
Poate că astfel,vor gândi de 2 ori înainte să aleagă dintre”variante” – banii sau onoarea. Măcar să le fie afectată imaginea și să le sporim “renumele”. Altfel, la grămadă, puțin le pasă celor care aleg banii sau cedează șantajului, că este afectată întreaga breaslă.
Dacă puteți face asta, (mă refer la regulamente, legi), sunt sigură că efectele pozitive nu vor întârzia să apară. Nume, nume, nume… să îi cuprindă disperarea.
Postat in 20 decembrie 2011, la ora 21:32
Stimate D-le. Robert Turcescu. Esti tanar, e o scuza ca ai amintiri de la varsta de 5 ani cu privire a moartea lui Stalin. Afla ca nu s-a bocit ca an cazul lui KimJong Il. Ba chiar ne-a parut bine ca am scapat de satana. Eu aveam 16 ani, eram ucenic anul 2. Ceea ce ma surprinde la tine, este ca al pui fata an fata pe Cartianu cu securistul Stoenescu. Ce sa anteleg de aici ? Ori ca si Cartianu este un personaj dubios, ori ca sunteti toti trei cu musca pe caciula. Aleluia.
Postat in 22 decembrie 2011, la ora 11:13
referitor la ” zgomotul ” pe care-l fac acesti revolutionari acum cand li sa-au suspendat stipendiile,ma intreb daca acesti “patrioti”care spun ei ca au luptat pentru tara,dece nu s-au manifestat asa de zgomotos dealungul a celor 22 de ani pentru aflarea adevarului pentru care la revolutie au fost omorati oameni.Concluzia:niste profitori.
Postat in 23 decembrie 2011, la ora 22:36
Ma bucur ca cineva are curajul sa desluseasca adevaratele matrapazlicuri de indemnizatiile de revolutionari si sa nu va lasati pana nu se anuleaza toate privilegiile asa zisilor revolutionari! Cei cu merite deosebite ! PS, am dat click la “revolutionarii improprietariti cu terenuri” si m-am ingrozit !!! 90 % militieni: armata, judecatori, magistrati, parlamentari patroni de fotbal, impresari, sportivi, nici un muritor de rand. Va rog faceti publice numele si zona terenului, mai toti in Snagov, Buftea, Magurele, Lumina-Constanta. Toate sunt zone rezidentiale !
Postat in 4 ianuarie 2012, la ora 22:46
Este greu sa fii echilibrat si normal intr-o lume de alienati si frustrati. Majoritatea celor care comenteaza sunt partizanii lui ala sau lui alalalt. Oamenii nu pricep ca locurile Romaniei din Parlamentul Europei sunt ocupate de fata lui Basescu, nevasta lui Ponta sau a lui Antonescu. Si pentru ca suntem inteligenti si cerebrali l-am trimis acolo si pe Becali sau Vadim. Cu un astfel de popor, cum dracu sa ramai echilibrat si rezonabil ?
In aceasta cloaca de pseudocomunisti, prolectultisti, farisei religiosi si panarame reciclate in asistente tv. singurul lucru rezonabil la care sa te gandesti este sa pleci cat mai repede din tara. Indiferent ca aici esti medic si castigi 4-5 mii de euro pe luna. Incepe sa mi se faca scarba de tara asta pe dos. Domnul Robert Turcescu este unul dintre putinii romani rezonabili. Nu stiu cum, dar a ramas pe aceeasi lungime de unda cu mine indiferent de locul de unde vorbeste. Felicitari, indiferent unde voi fi peste un an, ramaneti un roman altfel, din pacate din ce in ce mai minoritar in acest univers media deviant…
Cu stima Dr. Romeo Rezeanu
Postat in 13 ianuarie 2012, la ora 1:52
Am vrea sa stim care este pachetul minimal de servicii despre care se face vorbire in dezbaterea pe legea sanatatii ?
Postat in 19 ianuarie 2012, la ora 9:59
marti 17.01.12 o tanara punea in cutiile postale ale blocului nostru mici imprimate ca cel aratat aseara la emisiunea dvs -Miting pentru libertate- Am intrebat-o cat primneste sa faca acest lucru. Mi-a raspuns ca 100 lei pentru intrega zi. A refuzat sa-mi raspunda cine o plateste.
cu stima si respect
Daca doriti si va intereseaza pot sa va comunic multe pareri despre situatiia actuala din Romania
Postat in 19 ianuarie 2012, la ora 21:26
Imi pare rau ca am aminat atit de mult, dar tin s-o fac macar acum. L-am votat pe basescu, din lipsa de alternativa, m-am gindit eu. M-am prins repede ce-i cu individul si desigur ca regret. Vreau oameni noi, nimeni dintre cei care au condus pina acum nu mai merita incredere. Iar ziaristii care au pactizat cu puterea vreodata, merita tot dspretul; si scirba. E cazul lui Turcescu si al lui Banciu. Sinteti niste nesimtiti, ma asteptam la mult mai mult de la voi decit de la Ciutacu! Chiar daca n-am sa votez in veci un Felix, il detest si pe acesta, il gasesc insa la ora asta un pic mai moral pe Ciutacu decit pe voi doi. Sa va fie rusine, iar Turcescu trebuia sa se limiteze la radio- tot ce-a incercat mai departe a fost penibil, culminind cu linguselile basescului la b1. Dispretul meu pentru modul cum v-ati consumat talantii!
Postat in 20 ianuarie 2012, la ora 10:57
Lucrez intr-o unitate sanitara, si astazi am avut cativa pacienti care au declarat ca in unele comune limitrofe BUC.( MOGOSOAIA, si cele apropiate OTOPENIULUI) s-au dat bani (40 ron) si alimente, de primarii repr. ai PNL.pentru a participa la mitingul de la UNIVERSITATE.
Postat in 20 ianuarie 2012, la ora 12:24
D-le Turcescu,
De 22 de ani, nu am vazut, sau auzit, o dezbatere corecta despre evenimentele “minore”, intamplate in piata Victorei, in perioada 28-29 ianuarie 1990. Va readuc aminte, si acest lucru il fac prin prisma varstei pe care o aveti, ca pe 23 ian. 1990 TOTI OAMENII DE BINE, s-au gandit sa nu lase tara pe mana banditilor, in urma unor alegerilor “libere” (vezi 20 mai 1990)! La vremea respectiva, a fost o ceata, de “TVR Libera’ nu a putut realiza o trnsmisie in direct. Am fost martor direct, pana a venit “IMGB FACE ORDINE”, SI NE-AU RUPT! Poate TVR nu are imagini de la acel eveniment (aiurea). VERIFICATI EMISIUNEA IN LIMBA GERMANA, TVR 3 SAU 4 FEB. 1990. Poate s-a pierdut, eu o am. Pentru obiectivitetea unei dezbareri isorice recente, merita efortul. ATUNCI, GURILE RELE SPUNEAU, CA PROTESTUL A FOST SUSTINUT DE 4-500.000 DE PERSOANE. Cautati imagini.
Postat in 22 ianuarie 2012, la ora 10:07
D-mnu Turcescu aveti dreptate cu falsii revoltionari, la noi in MM fostii securisti si activisti PCR au certificate.
Postat in 24 ianuarie 2012, la ora 10:37
Domnule Turcescu,
Doresc sa va impartasesc o opinie, astazi cand, ca in anii90-91, toata lumea vorbeste la televizor, in numele poporului! Cine a avut curiozitatea sa-l intrebe ce vrea ,ce crede? Cati parlmentari, dintre cei mai vocali, televizati cu obstinatie , au curajul sa vine in colegiile, pe care , cred ei, ca le mai reprezinta. Oare le-au reprezenrat cu adevarat? S-au consultat cu alegatorii doar o singura data in acest mandat? Intrebati-i !!! Ce probleme a serioase au discutat in colegii cu alegatorii?
De ce trebuie platiti revolutionarii din bugetul statului! Parintii mei si ai dumneavoastra au platit despagubirile la rusi, am platit si pe ilegalisti, am platit datoriile facute de ceausescu, am platit, scump, ssmd(soc. soc.mulitilateral dezvoltata), iar, acum, nu mai vreau ca si fiica mea sa-i intretina pe revolutionari. De ce??? Nu am nimic cu invalizii, cu marii mutilati. De ce un orfan de revolutionar nu este egal cu un orfan obisnuit? De ce dupa 41 de ani de munca am o pensie de 1149 lei si ei de minim 1700??? V-as ruga sa aflati ce au primit eroii de la Marasesti(un lot de 998 mp) si atat, dar ,daca erai mutilat de razboi!! Cine sunt ei cu adevarat? Mai sapati cu grija si aflati cate au primit(apartamente, hectare,scutiri de impozite) si ce afaceri au facut, cate dosare au pe rol. Ma uit si vad un ofiter care se revolta ca sunt incalcate drepturile constitutionale , dar el isi expune liber orice idee, si , culmea , in numele poporului!!! M-AM SATURAT! Biata mea TARA! UN repetent si un incompetent vor aceasta tara!
Postat in 29 ianuarie 2012, la ora 17:17
Daca suntem egali in fata legii, conform Constitutiei nici un politician sa nu aiba imunitate, max doua mandate, maxim doua salari/economie, fara bani din buget pentru partide. Alesii din salariu sa plateasca, tel., masina, cazarea, etc… Ce lege din lume le da dreptul guvernantilor sa ia imprumuturi peste imprumuturi, fara sa ceara acordul populatiei ?
Postat in 6 februarie 2012, la ora 11:17
sant de acord cu ceea ce-ai spus despre primul ministru, nu cred ca va fi un alt prim ministru in locul lui, speram mai bine…
Postat in 6 februarie 2012, la ora 16:43
Da si eu sunt convins de acest lucru..dar in fine…
Apreciez verticalitatea dvs.ca jurnalist,sunt satul pana peste cap de ~asa zisele vedete ale audio vizualului~promovate de rtv…..
All the best in the future my friend
Postat in 6 februarie 2012, la ora 18:12
Ce frumos ati vorbit despre premierul Boc!Sunt de acord.Este un om si un politician corect cum rar intalnesti pe la noi.
Postat in 7 februarie 2012, la ora 9:01
Domnule Turcescu,astept revenirea Dvs.pe post si sper ca veti fi in continuare intransigent cu acei pseudo politicieni mahalagii si mincinosi care populeaza mai toate posturile ,improscand dejectiile verbale si minciunile cu care ne intoxica populatia care nu face discernamant intre manipulare si adevar .Este realmente necesara redarea adevarurilor care sant in tara asta si sant trunchiate de antene sau realitati.

Postat in 9 februarie 2012, la ora 16:23
Domnule Turcescu , am sperat ca sunteti cu adevarat patriot , dar mi-ati dovedit ca sunteti ca toti ceilanti moderatori , de parca ati avea cipuri implementate in creier ……si spun asta pt ca faceti aceleasi tipuri de emisiuni in loc sa aratati asa zisele privatizari si ceea ce urmeaza in tara asta ….In loc sa spuneti , cum vor sa privatizeze centrala nucleara de la Cernavoda, S.C. Electrica si mai ales sa exploreze gazele de sist. Va doare undeva de tara acesta si de viitorul ei , sa va luati banii asta va intereseaza , nu ce va urma peste cativa ani …RUSINE
Postat in 10 februarie 2012, la ora 21:44
incerc sa va fac cunoscuta o carte in care pot explica sensul existentei Universului si a vietii. Astept un raspuns
cu deosebita consideratie N.P.
Postat in 13 februarie 2012, la ora 13:15
Domnule Turcescu,consider ca la b1tv aveti un cuant de spus in ceace priveste formatul unor emisiuni.V-as ruga daca se poate sa le sugerati celor indrituiti sa incerce sa nu tabloidizeze emisiunile aducandu-le la formatul mahalagiu si gregar al celor dela Realitatea sau Antene.Am vazut ca au indepartat-o pe mahalagioaica aceea cu vocea ascutita(Sorina Matei),dar inca se mai incearca in unele emisiuni tabloidizarea care la un moment dat devine suparatoare.Nu este bine sa imbracati uniforma antenelor sau realitatii.E pacat de munca depusa pana acum,munca care va facut sa deveniti un post in care ne uitam cu placere si interes.Va multumesc pentru intelegere.
Postat in 13 februarie 2012, la ora 20:24
Domnule Turcescu,va informez ca SSPR ,AS21 si un DEPUTAT vor sa modifice Legea 341/2004 fara sa afle prea multa lume.
Postat in 14 februarie 2012, la ora 15:41
ca rezultat al luptei politice, a celor de la putere si opozitie, asistam la un fapt greu de inteles din punct de vedere a unei logici elementare si anume acela ca cele doua tabre au perceptii total diferite in ceea ce priveste rezultatele actiunilor unora sau altora. Cei de la putere spun ca rezultatele actiunilor lor sunt bune iar cei din opozitie spun ca sunt un dezastru. Presupunand ca toti politicienii si nunumai, s-au format din punct de vedere intelectual la scoli in care perceptia despre lume in general este aceeasi nu ne ramane decat sa tragem concluzia ca una din tabere s-a hotarat sa minta mizand pe un numar cat mai mare de indivizi slab informati. Intrebarea este: cine are interes ca acest numar sa fie suficient de mare?
Postat in 14 februarie 2012, la ora 16:06
ca rezultat al luptei politice, a celor de la putere si opozitie, asistam la un fapt greu de inteles din punct de vedere a unei logici elementare si anume acela ca cele doua tabre au perceptii total diferite in ceea ce privesc rezultatele actiunilor unora sau altora. Cei de la putere spun ca rezultatele actiunilor lor sunt bune iar cei din opozitie spun ca sunt un dezastru. Presupunand ca toti politicienii si nunumai, s-au format din punct de vedere intelectual in scoli in care perceptia despre lume in general este aceeasi nu ne ramane decat sa tragem concluzia ca una din tabere s-a hotarat sa minta mizand pe un numar cat mai mare de indivizi slab informati. Intrebarea este: cine are interes ca acest numar sa fie suficient de mare?
Postat in 14 februarie 2012, la ora 16:26
Domnule Turcescu v-as ruga ca in emisiunea viitoare sa inserati in comentarii mizeria facuta de catre Antena 1 cu filmuletul in care a fost prezentat gol Dl.Boc.Daca acest episod se numeste jurnalism si Antena va functiona in continuare fara sanctiuni drastice,atunci inseamna ca toti jurnalistii sant complici tacit la mizeriile astea care au depasit orice inchipuire.
Postat in 16 februarie 2012, la ora 11:59
As vrea sa va adresez o intrebare si o rugaminte.
De ce oare d-nl Boc nu da Antena1 in judecata sa ceara despagubiri
zece milioane euro?
V-as ruga sa publicati foaia matricola a lui Crin cu toate obiectele si
notele din fiecare an de studiu.
Multumesc!
Postat in 17 februarie 2012, la ora 12:47
Stimate domn comentator prin aceste cuvinte mi-a duc si io aportul la numeroasele injuri pe care le primiti .,cauza este urmatoarea.
Sunt un biet revolutionar care prin aportu meu si a multor colegi de breazla ne-am adus aportul pentru inlaturarea sistemului comunist din Romania astfel considerand oportun ca cele mici avantaje pe care le-am optinut in urma unor DECIZI loate la nivel inalt .De asfel atunci cand am esit in strada ,nu am esit expres pentru avantaje.Dar inplicit ma vad nevoit sa spun ca rolu meu nu a fost de a ii face milionari pe uni si noi sa fin sclavi an duso rau si in sistemul comunist si in sistemul capitalist ,nu avem averi dar in schimb suntem bolnavi,stresati,epuizati cu grija zilei de maine. Am 60 de ani? ce poate socetatea Romana sa-mi mai ofere decat moartea io ma-m sacrificat pentru Romania, am dat tari 5 baieti si 2 fete toti cu carte si meseri Tara ce-mi da mie.
Postat in 22 februarie 2012, la ora 13:51
Am deslusit in emisiunea dvs.o intransigenta mai mare in ceace priveste interlocutorii(oameni politici)care in loc sa raspunda intrebarilor o iau razna ,debitand texte invatate papagaliceste la partid.Va multumesc in numele meu si sper si a altor ascultatori,care satui de dzinformarile si minciunile debitate de alte posturi,incercati sa faceti un demers jurnalistic cinstit.In alta ordine va rog pentru ca emisiunile dvs.sa fie corecte incercati sa stbiliti o ordine a discutiilor pentru claritate si coerenta ,pentru ca am observat ca marea majoritate a politicienilor i-si intrerup colegii de platou ,vorbesc peste ei si in marea majoritate a cazurilor debiteaza ineptii,dar sint”tari in gura”deci destepti,ceace enerveaza privitorul si duce emisiunea in derizoriu.
Succes!
Postat in 22 februarie 2012, la ora 22:05
Slugoiule l-ai lasat pe SOV si te-ai mutat la Basescu.Rusine ziarist de sahat.
Postat in 23 februarie 2012, la ora 10:11
Felicitari, d-le Turcescu! Nu v-am mai scris, dar simt ca mor daca nu o fac ! Total de acord cu D-l de la 49 si cu pozitiaDvoastra in emisiunea pe o care o moderati la B1. Am o intrebare pentru politicienii invitati de Dv:
In anul 1959, tatal meu a fost condamnat la 5 ani de inchisoare ca ,,detinut politic”,de catre Tribunalul Militar Cluj; motivul ? A refuzat sa se inscrie in ,,Intovarasire” -care a devenit apoi CAP- acuzatia fiind ,,activitati impotriva statului”, pentru ca nu a renuntat la 6.5 hectare de pamant; acum va intreb si ii intreb si pe invitatii D-voastra:ceiace a facut PSD-ul prin D-l Geoana, cand a retas 8 ministri din guvern, si a blocatat activitatea acestuia, daunand tarii, cum se numeste ? Ce fac acum D-nii Ponta si Antonescu, blocand activitatea parlamentului Romaniei, cum se numeste? Cata inchisoare ar trebui sa faca? Afirmatia D-voastra, ca ,,pute locul sub ei” (parlamentarii din ,,greva”) de joi,22.02.2012, este o mangaiere fina, pe un obraz din pingea. As vrea sa ascult raspunsul ,,latrailor” care vorbesc mult dar NU SPUN NIMIC ! Cu deosebit respect. Ioan Costea, Campia Turzii tel 757779840
Postat in 23 februarie 2012, la ora 16:08
astept cu “nerabdare” sa vina cei din opozitie la putere sa vad daca si atunci trimit la toc-show-uri “mori stricate”
Postat in 26 februarie 2012, la ora 13:10
prin greva parlamentara, opozita ne arata cum a inteles ea reducerea numarului de parlamentari
Postat in 26 februarie 2012, la ora 21:50
ar tregui sa va luati capre …domnule turcescu
Postat in 27 februarie 2012, la ora 12:03
D-le Turcescu,incercati sa fiti mai temperat in sustinerea Puterii!Lucrurile sunt atat de evidente in tara,romanii o duc atat de greu incat, nimic din ceea ce cautati sa induceti ,nu mai are acoperire in fapte.Dvs.v-ati rupt total de Romania?Mergeti mai mult pe jos,si nu numai prin Dorobanti si priviti,daca mai puteti,fetele oamenilor si,daca mai reusiti,dincolo de ele.Incercati sa coborati din studio in strada.Acolo,in strada,sunt,viata,realitatea.Luati-i cu dvs.si pe invitatii cu care rezonati, penibil ,intru deformarea adevaratei situatii a tarii.Oricum,incercarile dvs.patetice sunt gratuite.Ma intreb,care sunt resorturile dvs.mobilizatoare?Explicatia care imi vine in minte nu va face deloc cinste.Treziti-va,cat mai aveti timp,macar de dragul meseriei dvs.
Postat in 6 martie 2012, la ora 21:42
va salut cu respect. am urmarit emisiunea dv din seara asta si vreau sa trag un semnal de alarma in legatura cu prevenirea tragediilor de acest gen .va rog din tot sufletul sa urmariti reportajul urmator http://www.realitatea.net/sistemul-sanitar-romanesc-nu-ofera-sanse-prea-mari-de-recuperare-unei-tinere-paralizate-in-urma-unui-accident_471222.html si va informez ca Georgeta a decedat la scurt timp dupa reportaj si criminalul ESTE LIBER ,NU A SUFERIT NICIO CONDAMNARE, SE PLIMBA NESTINGHERIT CU MASINA. oare ce asteptam? un nou accident ,o noua victima?
Postat in 8 martie 2012, la ora 17:52
D-le Turcescu (desteptul din Carpati) pe cine o sa mai pupi in — daca pica pe-de-leii si sigur pica asa ca ar trebui sa-ti cauti alt fundulet
Postat in 14 martie 2012, la ora 21:58
Dle Turcescu ti-am urmarit cu drag emisiunile. Dar devii incet, incet penibil. Asta seara(14.03.2012) parca l-am vazut in persoana d-voastra pe Gioana castigand alegerile pentru presedintie, asa v-ati bucurat la un moment data de victoria MRU asupra lui Gadea. Ai fost circar si devii din ce in ce mai mult Gadea de care astazi razi(pe buna dreptate). Eu de mult nici din greseala nu mai urmaresc “Antenele”. Dezamagesti, intrerupi mult prea des invitatii(de multe ori spunand un banc neinteresant), mai apoi nu mai ai timp atunci cand invitatii au intr-adevar ceva de spus! Nu este insa prea tarziu, te mai poti indrepta!
Cu stima.
Postat in 29 martie 2012, la ora 19:31
din zicerile romanesti adaptate in politica:” fa-te frate cu dracu inainte sa se rupa puntea”
Postat in 10 aprilie 2012, la ora 23:22
Tuciurescule, nici nu stii cat de mic incepi sa fii …
Postat in 12 aprilie 2012, la ora 16:08
Domnule Robert Turcescu dati-ne un semn ca va intereseaza ce se scrie pe blog. Cu deosebita stima, N.
Postat in 14 aprilie 2012, la ora 9:32
DOMNULE TURCESCU,
VA DORESC UN PASTE FERICIT !
Postat in 22 aprilie 2012, la ora 12:17
Domnule Turcescu lamuriti-ne va rog urmatorul aspect: dupa interviul cu domnul MRU, in timp ce erati vadit coplesit de prestatia magnifica a acestuia, v-ati adresat , d-lui Cristoiu astfel: este primul premier care ‘ne promite mai multa munca’! Promite cui ‘mai multa munca’? celor din mediul privat care deja stau peste 10 ore pe zi? adica ne indeamna sa incalcam Codul Muncii? Poate ne luminati si pe noi in aceasta privinta
Postat in 26 aprilie 2012, la ora 17:00
Daca USL-ul e sigur de victorie in alegeri, iar, cum spun ei, poporul e destul de destept sa nu mai aleaga actuala putere, de ce atata nervozitate si incordare in talk-show-uri in atitudinea celor din opozitie? Sa fie aceasta atitudine generatoarea bunului simt de care tot vorbesc ei? Dupa cat s-a vazut in nici un caz… Banicioiu si cu Ghise sunt campioni in ceea ce priveste “bunul simt”…
Postat in 26 aprilie 2012, la ora 21:34
Domnule Turcescu va rog sa-mi raspundeti la cateva intrebari:
-de ce credeti dumneavoastra ca le este frica la tot USL de M.R.U.?
-de ce nu se da o lege sau ceva de genu ca toti cei care pleaca dintr-un partid cu 12 luni inaintea unor alegeri (parlamentare, locale, e.t.c.) sa nu aibe drept sa candideze la alegeri?
-nici mie si nici altor prieteni si colegi de-ai mei nu le place, nici nu le convine ca Emil Boc a taiat din salarii sau pensii, dar asta nu a fost doar in Romania, a fost in toata Europa. Si in Germania, Anglia, Franta, e.t.c. Am prieteni in tarile astea care lucreaza legal cu acte si si acolo s-a umblat la salarii. De ce nu spune marele USL si asta.
-nu-i nimica ca o sa ne spuna ca nu pot face nici ei ca au mostenit niste bugete nerealiste “asa spune orice guvern care vine”
-avem primar PSD care sa apucat sa ne faca “transeele” drumurile sa le asfalteze pe cod galben de ploaie si “normal” inainte de alegeri.
-de ce nu mentin drumurile tot timpu, cand apare o gaura sa o plombeze nu sa astepte pana la transee caci contractele se fac “ma gandesc” si pentru intretinere drumurilor, nu numai cand se apropie alegerile
va multumesc
Postat in 26 aprilie 2012, la ora 21:50
scuze………..
– de exemplu, dupa alegeri castiga “marele USL” si, eu sa zicem ce lucrez ca functionar (la primarie) dar nu i-mi convine primaru, pot sa fac greva (cum fac parlamentarii pe banii nostri) sa fiu platit, ca salarul si eu pot sa zic ca i-l donez la o persoana batrana (mamei mele, tatalui meu) ca doare sunt batrani si pensionari………………
va multumesc
Postat in 5 mai 2012, la ora 19:44
In ce calitate membrii USL in frunte cu Victor Ponta au participat in ultimele zile la negocieri cu delegatia FMI si au luat decizii in numele Romaniei? Va intreb deoarece legal, la aceste trative trebuia sa participe Guvernul Razvan Ungureanu, inca in functiune si legitim, si nicidecum premierul desemnat si ministrii USL propusi, o parte din ei contestati si asupra carora planeaza grave acuzatii de fals si plagiat, de incompatibilitati si chiar de coruptie, nevotati inca de Parlamentul Romaniei si neinvestiti de presedintele tarii. Se pare ca suntem intr -o grava confuzie. Ce legi democratice respectam? Ce sa mai credem noi, simpli cetateni ai acestei tari? Oare ce cred cei de la FMI despre noi? Ce cred celelalte tari membre ale UE? Daca totusi, dintr -un motiv sau altul, Guvernul propus de premierul desemnat Victor Ponta nu va fi votat de Parlamentul Romaniei, ce se va alege de aceste negocieri si de deciziile foarte importante pentru poporul roman si pentru tara? Cat ne -ar putea costa oare aceste erori facute la acest nivel? Ne permitem sa ne jucam la un nivel atat de inalt cu soarta unei tari si a unui popor? Ne jucam de -a guvernarea?Care din cele doua guverne este legal in momentul de fata, Guvernul Razvan Ungureanu sau Guvernul desemntat? Ce credibilitate mai poate avea in aceste conditii aceasta tara? Pentru care motiv negocierile s -au desfasurat la BNR si nu la sediul Guvernului Romaniei?
Va rugam respectuos sa luati in consideratie aceste intrebari si sa le transmiteti pe post, la emisiunea d -lui Robert Turcescu “Sub semnul intrebarii”.
Sunt un cetatean onest al acestei tari, foarte ingrijorat de ceea ce se intampla in aceste zile cu Romania si cu soarta poporului roman. Se pare ca niciodata in ultimii 21 de ani nu am mai trecut prin momente atat de nesigure.
Multumesc anticipat pentru acest exercitiu de democratie si transparenta.
F. Dogeanu
(fost Consilier al Ministrului Industriilor)
Postat in 8 mai 2012, la ora 14:05
orice guvern va guverna tara daca va face tot ce-i sta in putere sa imbunatateasca invatamantul si sanatatea, acestea fiind ministere de importanta vitala pentru o natiune, va fi un castig pentru tara. cine considera ca sunt alte prioritati mai bine ne-ar lasa in pace si s-ar apuca de crosetat
Postat in 10 mai 2012, la ora 20:31
Daca deschideti acest fisier, o sa constatati ca articolul negat de d-nul Mang apare in pagina 6 alineatul 3. Si documentul este justificarea aprobata de senatul univ. din Oradea pentru gradatia de merit a d-nei Mang.
Postat in 11 mai 2012, la ora 9:06
“Toţi sunt răţoi”
Ca în poveatirea lui Brăescu, dacă-i cauţi nici unul nu face ouă. De la Elena Ceauşescu mentalitatea falsificării s-a perpetuat, mulţi “intelectuali” şi-au umflat c.d-urile cu “merite” care nu le aparţin. Siguranţa impunitudinii, neruşinarea crasă, conştiinţa de castă intangibilă, tupeul mârlănesc; toate astea sunt “coate” potrivite pentru orice grămadă de străbătut. La capătul drumului aşteaptă resemnat portofoliul de ministru. Aceşti falşi autori, potrivit unui principiu verificat, vor minţi oricând chiar împotriva unor evidenţe clare. “Din cauza proştilor din politică arta conducerii este doar disimulare şi minciună” afirma abatele Constance dezamăgit de politicienii timpului său. Înainte de `89 am împrumutat cărţi câtorva care au “uitat” să mi le aducă înapoi. Probabil, considerau cartea un obiect fără proprietar veritabil. Câţi dintre ei or fi acum politicieni, Dumnezeu ştie.
Postat in 15 mai 2012, la ora 22:21
Draga domnule Turcescu.
Urmaresc B1 TV de cand intrati dvs si pana iese Banciu zilnic. Sincer sa va spun , AM OBOSIT. Cu atatia invitati , datori vanduti partidelor pe care le reprezinta , care nu fac altceva decat o infestare si mai puternica a eterului cu mizeriile lor. Va urmaresc de mult timp pe radio si TV. Insa ce faceti in zilele acestea, seamana asa cum a spus cineva mai inainte cu gargara de mahala. Invitatii sunt atat de motivati si antrenati incat iese un talmes balmes din emisiune. Ati incercat macar o data sa vizionati o reluare? Sunt momente cand nu se intelege nimic. Se sare necontrolat de la una la alta si asta enerveaza . In 5 minute va i-a durerea de cap. Nu asta vrem de la dvs. As dori sa va adresez o provocare. Am 44 de ani si ceva mai multe experiente din guvernarile comuniste de dinainte si de dupa. Reprezint o generatie de sacrificiu, incepand cu anul nasterii 1968, pe fondul interzicerii avorturilor si momentul lansarii capitalismului salbatic al anului 1990 cand eram studenti, fara un viitor clar. Incepea marea demolare a industriei romanesti. In acesti ani in care au trecut,am fost martor ocular la aceasta demolare si la devalizarea economiei romanesti. Am lucrat la o mare firma de stat, privatizata intre timp si apoi la o companie privata. Am o experienta vasta atat in relatia cu managementul de stat, cu managementul numit politic ( anii 95-2000), management strain si management 100% privat autentic romanesc. Pentru ca se intampla in Romania, toate aceste forme de conducere au un numitor comun. FURA! Unii de la firma, altii de la stat si cei din urma de la toti: salariati, stat si de la firma. Fara nici o jena. Se fura in aceasta tara in draci. Hotia s-a rafinat in asa hal , incat poate numai o bomba atomica o mai poate eradica. Salariatul in tara asta a devenit un sclav fara nici o sansa de eliberare. Condusi de catre niste infractori penali, care intr-o tara civilizata ar infunda puscariile pe capete. Provocarea pe care o propun este urmatoarea: lansati de maine si pina la alegerile din toamna un format de emisiune in care sa invitati oameni de varsta si calificarea mea, intelectuali ce trag din greu in economia reala si tin in spate toata aceasta sleahta de golani, ce ne fura zi de zi ( infractori, golani fara ocupatie, bugetari cu lefuri nesimtite, politicieni corupti s.a.) sa-si exprime opiniile si solutiile pentru curatirea tarii. Iar in gradena sa-i legati cu forta daca este nevoie , pe nenorocitii care au guvernat si mai guverneaza aceasta natiune, fara posibilitatea de a vorbi, sa afle si ei in direct ce credem despre ei si cam ce asteapta acest popor sarman.
Astept cu mare incredere acea zi, in care cetateni simpli dar cinstiti, cu studii facute la timpul lor, cu diplome luate pe bune, oameni onorabili si responsabili incercati de o tranzitie continua , dar de care depinde acum economia tarii, vor avea sansa sa apara pe sticla si sa se adreseze natiunii.
Poate asa va apare acea scanteie necesara unificarii imensei energii care zace in fiinta acestui neam, furat si subjugat de secole de o mana de fanarioti.
Fiti primul care ne va da sansa de a ne face auziti si veti fi un erou. Este singura sansa ca mamaliga sa explodeze. Este singura sansa sa renasca adevarati lideri, ce vor elibera natia romaneasca de sclavia moderna.