“Black Friday” mincinos şi la RDS
“Black Friday” mincinos şi la RDS
Digi Mobil îşi surprinde din nou clienţii cu veşti bune şi anunţă simplificarea ofertei pentru serviciile mobile.
Ştim cu toţii că “nu tot ce zboară se mănâncă” la Black Friday România.
Clienţii noi Digi Mobil Optim Nelimitat pot ajunge la un tarif de 2,9 euro/lună (TVA inclus), în funcţie de numărul de abonamente contractate. În acelaşi timp, orice client existent va beneficia de noile tarife la încheierea unui nou abonament Optim Nelimitat, grila nouă de tarife aplicându-se pentru toate abonamentele Optim Nelimitat existente.
Nu demult, lăudam ultima ofertă de la Digi Mobil, cu tarif de 2.9 euro pentru clienţii vechi şi noi cu Digi Mobil Optim Nelimitat, condiţia fiind să ai 4 abonamente. Dar nu e aşa, şi nu înţeleg ce au simplificat în realitate. Ştirea a fost preluată de aproape toate siteurile de ştiri.
Ei bine, precum produsele de Black Friday cu reduceri mincinoase de la noi din ţară, RDS minte şi formulează pe Digicare nişte texte interpretabile care te fac să crezi că totul este roz.
Deţin pe numele meu 4 abonamente Digi Mobil Optim Nelimitat (+internet şi televiziune), deci fac azi o vizită la un punct de lucru RDS ca să reinoiesc abonamentele şi să beneficiez de tariful 2.9 euro, aşa cum ei se laudă că ar putea beneficia toată lumea. După câteva discuţii şi verificări, aflu cu stupoare că nu se poate, din cauză că abonamentele de pe numele meu sunt împărţite în două, având 2 locaţii diferite.
Singura rezolvare este să îmi închid definitiv 2 abonamente, iar apoi să le deschid din nou tot pe numele meu, la cealaltă adresa la care au rămas active celelalte abonamente, şi să pierd cele 2 numere de telefon (portate de la Orange). În schimb să primesc alte 2 numere noi, proaspete şi virgine, iar evident nu vreau, ca să nu pierd numerele vechi.
Când am solicitat unirea celor 4 abonamente pe o singură adresa, mi s-a spus că abonamentele vechi nu pot beneficia de tarif de 2.9 euro/lună/abonament. Condiţia este să-ţi faci cel puţin un abonament (contract) nou cu număr nou, portat sau nu. Atunci am zis că unesc abonamentele într-un singur loc şi mai fac un abonament nou. La care mi se spune că nu se poate să-mi fac abonamentul Nr. 5 pe acelaşi nume, pentru că limita este de 4 abonamente !!!
Deci RCS-RDS se laudă cu ce nu poate sau nu vrea să facă. Aşa că ştirea sau comunicatul bomba de acu’ 4-5 zile de pe site-ul RDS este şi adevărată şi falsă, la fel şi reclamele, aşa că vă las şi pe voi să analizaţi această ofertă nouă.
Mă bucur sincer pentru cei care pot beneficia de tariful 2.9 euro şi felicit RCS-RDS pentru iniţiativa de a scădea preţurile, dar ar fi bine să-şi formuleze mai bine anunţurile, ştirile bombă, reclamele, paginile web.

Autor: Elischer Severus – (Guest Post)
6 comentarii la ““Black Friday” mincinos şi la RDS”
Am apreciat de fiecare data cele publicate de Dv!Sincer va invidiez cunostintele tehnice,mai ales cele din IT.Cu aceeasi sinceritate va spun si regret ca-n ce ma priveste nu am reusit,pana acum, sa scriu si despre lucruri si intamplari ceva mai vesele si optimiste,mai putin plictisitoare!Dar,hai sa recunoastem,oare ce poti sa scrii depre o tara in care mai totul este pe dos?!Cand aproape orice lucru ,nu-i la locul lui?!Vorbim,promite,planuim si?..,Cam atat!Traim insa cu speranta ca odata si-o data,o sa fie ,totusi,asa cum ne dorim!O seara placuta,va urez!
Multumesc. Cu putin efort se poate si la RDS, dar trebuie sa-si dea interesul, sa se mai perfectioneze.
Softurile lor sunt vechi, nu le-a mai updatat nimeni platforma online, sau prea putin.
Sa speram ca in viitor vor face mai bine lucrurile, pentru a-si pastra clientii.
Au si unii angajati cu experienta mica, ultima data cand au fost la mine, anul asta, mi-au cablat jumatate apartamentul, ca dupa aia sa-si dea seama ca defapt cablul nou tot nu mergea, problema era alta , pe scara, si cablul vechi era bun. Au lucrat 2 ore degeaba.
O mare vrajeala cu Black Friday, gasesti in timpul anului mai ieftine produse. Si cand ma uit in mass-media despre ce profituri se vehiculeaza ca se acumuleaza… Dar si alea is umflate.
1. discount ul se oferea doar abonaților de fixe, acum se oferă și celor care nu au fixe. asta e simplificarea.
2. RCS nu a lansat încă oferta de BF, de unde ai tras concluzia?
3. Discountul se ia pe locație nu pe id client.
4. Nu trebuie sa închizi nimic, muti cele doua sim-uri pe cealaltă locație.
Puțin mai multa documentare înainte de a da publish, nu ar strica.
1. abonatii de fixe, nu stiu ce vrei sa spui, detaliaza te rog, si asta ar trebui sa faca si RDS in toate reclamele lor, sa detalieze putin, sa treaca de nivelul ambiguu. Si daca se lauda cu simplificarea, ar trebui sa fie ceva notabil, nu te lauzi degeaba cu prostii gen am schimbat culoarea la punga de pufuleti, ca gustul tot la fel este.
2. articolul original avea in titlu black friday pus intentionat in ghilimele, dar se pare ca din pacate apare fara ghilimele, deci intentia mea era sa fac o paralela cu trimitere la black friday care in romania a devenit mincinos si pe jumatate mit, din cauza vrajelilor de care avem parte la fiecare black friday.
https://postimg.or.../image/5uq6xnwal/
Am scris in articol (citez):
Te sfatuiesc sa mai citesti o data articolul, ca sa intelegi aluziile mele la black friday. Daca avea RDS oferta la black friday, faceam un articol separat pe aceasta tema.
3. discountul pe locatie ar trebui modificat, si atunci cand ne uitam la poza de la finalul articolului, trebuie sa o credem si sa scoatem FAIL de pe ea. Dar din pacate nu e asa si DigiMobil mai trebuie imbunatatit sa poata trece de acest impediment.
4. am incercat deja varianta aceasta, dar oamenii de la Digi help, de altfel foarte amabili si de nota 10, atat la punctul RDS cat si la telefon-Sediul Central mi-au spus ca daca mut cele 2 abonamente, tot nu beneficiez de noul tarif de 2,9 euro. Mi s-a explicat ca daca le mut trebuie sa fac din nou contract, si prin mutare beneficiez tot de tariful vechi de 4,8(parca asta e tariful pentru mine acuma), si abia dupa un an pot sa imi reinoiesc abonamentele pentru a beneficia de tarif 2,9 euro.
Deci tot nu se poate sa am acest tarif de 2,9 euro desi detin 4 abonamente Optim Nelimitat.
Daca lucrezi la RDS poate ai o rezolvare la aceasta problema, si ma ajuti si pe mine.
Daca ai fi citit articolul a doua oara, intelegeai mai bine si vedeai ca sunt suficient de documentat pentru a publica asa ceva.
Nu am cumparat niciodata nimic de black friday…nu vad rostul cand preturi bune se gasesc si in timpul anului..