Banca Transilvania – o bancă neserioasă ?
Banca Transilvania – bancă neserioasă ?
Cei de la Banca Transilvania sunt ori incompetenţi, ori neserioşi ori îi doare-n cot de clienţii din categoria “persoane fizice” – sunt de părere mai mulţi clienţi ai acestei bănci, care ieri umblau disperaţi să-şi “scoată” ceva bani de pe card pentru diverse nevoi … Cel mai grav mi se pare cazul unei doamne, foarte revoltată de altfel, care a făcut cumpărături în supermarket, a ajuns la casă având coşul plin şi nu i-a funcţionat cardul …
La orice încercare de lucru cu cardurile de la Banca Transilvania, aparatele afişau mereu eroarea “Tranzacţie nereuşită“. Ce poate fi mai neplăcut decât să ai nevoie de bani şi să nu dispui de ei, punând accentul pe cazul doamnei de la supermarket, care a ajuns într-o situaţie absolut penibilă …
Drept urmare, cei care au avut ieri nevoie de bani, au fost obligaţi să scoată bani din cont prin bancomatele altor bănci, plătind astfel comisioane …
Autorităţile încearcă să implementeze ideea de a utiliza cât mai mult cardul bancar în detrimentul banilor cash, dar atunci când se întâmplă să fii pus într-o situaţie dificilă precum cele date mai sus ca exemplu, nu fac absolut nimic … Cui te plângi ? Cine şi cum te despăgubeşte pentru timpul pierdut şi pentru nervi ?
8 comentarii la “Banca Transilvania – o bancă neserioasă ?”
Pai, singura posibilitate in acest caz este renuntarea la serviciile bancii repective. Iar o banca fara clienti se cam duce in neantul falimentului. Cam astea-s regulile economiei de piata, doar ca, la noi, mai functioneaza economia originala introdusa la inceputul anilor ‘90.
te muti la alta banca mai buna, mai serioasa…
Cam aiurea cu serviciile de card la Banca Transilvania! Am si eu un card la ei la care am facut o cerere de administrare online a cardului. Nu ma incanta deloc acest serviciu la ei. Nu accepta logarea in cont decat cu Internet Explorer si asta nu e singurul motiv pentru care nu sunt multumit. Voi renunta cat de curand la acest card.
@ pclaudiu: -- Sunt de aceeasi parere cu tine. M-a rugat cineva la un moment dat, sa verific online contul pe care-l are la Banca Transilvania (card) … A fost o adevarata istorie, asa cum spui si tu nu accepta ca browser web decat Internet Explorer, a trebui sa instalez un certificat de siguranta pe calculator, si dupa nenumarate incercari, tot n-am reusit sa-i accesez contul … O mare porcarie !!!
Eu am card de la ING Bank si administrarea online este foarte, foarte usoara, accesul se face pe baza unui aparat numit “Digipass” iar interfata de administrare a contului ING este intuitiva si usor de utilizat.
Si eu as adauga ceva, eram multumit de serviciul BT24 -- Internet Banking, pana cand am instalat Internet Explorer 8. Acum se incarca mult mai greu si am tot incercat sa ma conectez o saptamana, imi tot dadea eroare. Am sters cookies si m-am putut conecta. Intre timp le dau mesaj cu ticket suport la serviciul de asistenta al Bancii Transilvania, in care le explic ce si cum. Aia, niste idioti, imi raspund ca nu m-am putut conecta ca nu am completat corect field-urile user si parola. Morala: sunt dezamagit complet de atitudinea bancii respective
ai impresia ca la alte banci e altfel??
nu cumva asta e un articol platit??
daniel si eu sunt de aceeasi parere ca tine. Tre’ sa fie un articol platit … de cei de la Banca Transilvania
… deja stim ca ai ceva legaturi pe acolo 
In general, toate bancile au costuri asemanatoare la credite (cu minuscule diferente), iar in privinta cardurilor sunt unele in top, trebuie sa recunoastem valoarea. Asta-i concurenta !